Vilniaus Naujininkų progimnazijos pedagogai ir administracija tobulina profesines kompetencijas dalyvaudami TŪM programos veiklose
2024 m. rugsėjo 26 d. Vilniaus Naujininkų progimnazijos mokytojai ir administracija pradėjo dalyvauti TŪM projekto ilgalaikėje 48 ak. val. programoje,,Kolegialus grįžtamasis ryšys kaip pedagogų komandinio darbo stiprinimo priemonė“. Programa siekiama sukurti teorines ir praktines prielaidas ugdymo kokybei gerinti. Progimnazijos pedagogai ir administracija mokysis, kaip sėkmingai organizuoti ir diegti kolegialų grįžtamąjį ryšį kaip veikimo kartu- komandinio pedagogo darbo metodą. Teorinės žinios iškart bus išbandomos praktikoje, mokantis vieniems iš kitų ir su kitais, įgyta patirtimi dalijantis su savo organizacijos kolegomis, veikiant išoriniuose tinkluose. Kolegialaus grįžtamojo ryšio dėmesio centre yra pamoka ir mokinių bei mokytojo mokymasis, kuriama savitarpio pasitikėjimo kultūra.
Progimnazijai kurti vidinę grįžtamojo ryšio kultūrą, įgalinti profesinę tarpusavio paramą padeda programos autorė, ilgametę vadybinę ir ekspertinio konsultavimo patirtį turinti lektorė Olivija Saranienė.
Pedagogai pirmojo seminaro metu gilinosi į vieną svarbiausių mokytojų ir pagalbos mokiniui kompetencijų sričių- Veikimo kartu srities kompetenciją, įgalinančią pedagogo proaktyvų veikimą institucijoje ir už jos ribų.
Programą sudarys seminarai, individualios ir grupinės konsultacijos, išvykstamųjų mokymų sesija. Programos pabaigoje bus organizuotas atviras, visą progimnazijos pedagogų bendruomenę įtraukiantis renginys- Metodinė diena ,,Kolegialus grįžtamasis ryšys- pedagogų komandinio darbo stiprinimo metodas“.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
padėkoti autoriui