Mokyklos psichologė Jūratė Cikanavičienė. 49 kab.
Mokyklos psichologės Jūratės Cikanavičienės darbo laikas 2023 – 2024 m.m.:
Savaitės diena | Kontaktinės valandos | Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis | 12.00 - 13.00 | 15.00 - 17.30 |
Antradienis | 08.40 - 11.40; 12.10 -15.10 | 7.30 – 8.40; 15.10-17.30 |
Trečiadienis | 08.40 - 11.40; 12.10-15.10 | 7.30 – 8.40; 15.10 – 17.30 |
Penktadienis | 8.40 -13.40 | 7.30 -8.40; 14.10 -17.30 |
Pietų pertrauka | I,II 11.40 – 12.10 V 13.40 - 14.10 |
* Kontaktinės valandos skiriamos tiesioginiams ryšiams su psichologinės pagalbos gavėjais (konsultacijoms, įvertinimo atlikimui, vaikų stebėjimui, paskaitų, užsiėmimų mokiniams, tėvams, mokytojams vedimui ir kt. kontaktiniam darbui).
** Nekontaktinės valandos skirtos mokinių įvertinimo duomenų, dokumentų tvarkymui, rekomendacijų, prevencinių programų rengimui, pasiruošimui konsultacijoms, paskaitoms, profesinės kvalifikacijos tobulinimui.
Psichologo darbo tikslas:rūpintis mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių psichine sveikata, vykdyti emocinių ir elgesio sunkumų prevenciją, skatinti teigiamą požiūrį į psichologinę pagalbą ir, bendradarbiaujant su kitais mokyklos ir specialistais, siekti efektyviausios kompleksinės pagalbos mokiniams.
Mokyklos psichologo veiklos sritys:
- Individualios konsultacijos emocinių, elgesio ir/ar ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams)
- Mokinių galių ir sunkumų įvertinimas, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas ir individualių rekomendacijų rengimas asmenybės ar ugdymosi problemoms spręsti;
- Individualių rekomendacijų rengimas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti;
- Mokyklos bendruomenės švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
- Psichologinių problemų prevencija;
- Mokinių konsultavimas profesijos pasirinkimo klausimais;
- Dalyvavimas įveikiant krizines situacijas;
- Dalyvavimas formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais;
- Psichologiniai tyrimai, atsižvelgiant į aktualius mokyklos bendruomenės poreikius.
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:
- mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai;
- prašo mokinio (vaiko) tėvai (globėjai, rūpintojai);
- mokinys siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
- prašo/įpareigoja Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
Psichologė REKOMENDUOJA:
Ribos ir taisyklės auklėjant vaikus
Psichologė: „sunkūs“ vaikai bausmėmis negydomi
Kaip motyvuoti vaikus mokytis: praktiški patarimai tėvams
Abėcėlė tėvams: kaip įkvėpti vaiką mokytis?