Psichologas

Mokyklos psichologė Jūratė Cikanavičienė. 49 kab.

 

Mokyklos psichologės Jūratės Cikanavičienės darbo laikas 2023 – 2024 m.m.:

Savaitės diena

Kontaktinės valandos

Nekontaktinės valandos

Pirmadienis

12.00 - 13.00

15.00 - 17.30

Antradienis

08.40 - 11.40; 12.10 -15.10

7.30 – 8.40; 15.10-17.30

Trečiadienis

08.40 - 11.40; 12.10-15.10

7.30 – 8.40; 15.10 – 17.30

Penktadienis

8.40 -13.40

7.30 -8.40; 14.10 -17.30

Pietų pertrauka

I,II 11.40 – 12.10

V 13.40 - 14.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Kontaktinės valandos skiriamos tiesioginiams ryšiams su psichologinės pagalbos gavėjais (konsultacijoms, įvertinimo atlikimui, vaikų stebėjimui, paskaitų, užsiėmimų mokiniams, tėvams, mokytojams vedimui ir kt. kontaktiniam darbui).

** Nekontaktinės valandos skirtos mokinių įvertinimo duomenų, dokumentų tvarkymui, rekomendacijų, prevencinių programų rengimui, pasiruošimui konsultacijoms, paskaitoms, profesinės kvalifikacijos tobulinimui.

Psichologo darbo tikslas:rūpintis mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių psichine sveikata, vykdyti emocinių ir elgesio sunkumų prevenciją, skatinti teigiamą požiūrį į psichologinę pagalbą ir, bendradarbiaujant su kitais mokyklos ir specialistais, siekti efektyviausios kompleksinės pagalbos mokiniams.

Mokyklos psichologo veiklos sritys:

  1. Individualios konsultacijos emocinių, elgesio ir/ar ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams)
  2. Mokinių galių ir sunkumų įvertinimas, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas ir individualių rekomendacijų rengimas asmenybės ar ugdymosi problemoms spręsti;
  3. Individualių rekomendacijų rengimas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti;
  4. Mokyklos bendruomenės švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
  5. Psichologinių problemų prevencija;
  6. Mokinių konsultavimas profesijos pasirinkimo klausimais;
  7. Dalyvavimas įveikiant krizines situacijas;
  8. Dalyvavimas formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais;
  9. Psichologiniai tyrimai, atsižvelgiant į aktualius mokyklos bendruomenės poreikius.

Psichologinė pagalba mokykloje teikiama, kai:

  1. mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai;
  2. prašo mokinio (vaiko) tėvai (globėjai, rūpintojai);
  3. mokinys siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
  4. prašo/įpareigoja Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.

Psichologė REKOMENDUOJA:

Ribos ir taisyklės auklėjant vaikus
Psichologė: „sunkūs“ vaikai bausmėmis negydomi
Kaip motyvuoti vaikus mokytis: praktiški patarimai tėvams
Abėcėlė tėvams: kaip įkvėpti vaiką mokytis? 

Atnaujinta: 2024-04-18