Renginiai

Kelionės į Šiaulius įspūdžiai

Kai sužinojome, kad važiuosime į Šiaulius, labai apsidžiaugėme, nes dar niekada ten nebuvome ir nežinojome, ko tikėtis iš šio miesto. Nuo Vilniaus iki Šiaulių yra gana didelis atstumas, bet kelionė neprailgo ir greitai  jau buvome Šiauliuose, prie Frenkelio vilos. Tai pirmoji vieta, kurią aplankėme. Vila kažkada priklausė garsiam žydų pramoninkui Chaimui Frenkeliui. Ji atrodė įspūdingai. O viduje tvyrojo labai jauki atmosfera. Kita vieta, kurią aplankėme buvo Kryžių kalnas. Mes negalėjome patikėti, kad tokioje nedidelėje teritorijoje gali tilpti tiek daug kryžių. Ten jų buvo įvairiausių dydžių ir rūšių, daug kryžių atvežtų ir iš užsienio šalių. Vėliau važiavome į Šiaulių miesto centrą, kuriame įsikūręs dviračių muziejus. Jame gidė supažindino su visa dviračių istorija, jų evoliucija. Mes net turėjome galimybę patys paminti dviratį ir pažiūrėti, kokį maksimalų greitį pasieksime. Netoli dviračių muziejaus yra įsikūręs ir šokolado muziejus, kuriame mums papasakojo apie įvairias kakavos pupelių rūšis, apie tai, kaip šokoladas buvo gaminamas anksčiau ir kaip jis yra gaminamas dabar. Mes taip pat turėjome galimybę patys pasigaminti savo šokoladinių saldainių. Buvo labai įdomu ir skanu. Deja, jau vakarėjo ir mūsų kelionė ėjo į pabaigą. Pavargę, pilni įspūdžių ir truputį nuliūdę, kad kelionė baigėsi, mes sėdome į autobusą ir išvažiavome atgal į Vilnių. Kelionė buvo tikrai labai įdomi, manau, įspūdžiai po kelionės dar ilgai neišblės, mes nepamiršime visko, ko išmokome ir sužinojome.

9a klasės mokinės Rugilė Dilytė ir Lina Lukaševa

Ankstesni įrašai

Gruodžio  21 dieną, antros pamokos metu, mokyklos aktų salė pasitiko mokinius, mokytojus ir mokinių tėvus žybsinčiomis lemputėmis, prakartėle ir improvizuotu žvaigždėtu dangumi.

Dėkojame buvusiam mūsų mokyklos mokiniui ROBERTUI MIKŠAI už paramą puošiant mokyklą, įrengiant laisvalaikio erdves mokiniams, kalėdines dovanas aktyviems, gerai besimokantiems mokiniams.

1a klasės mokiniai  gruodžio 21 d. pakvietė tėvelius dalyvauti vakaronėje. Tėveliai galėjo pasidžiaugti mažaisiais aktoriais. Pirmokėliai vaidino muzikinę pasaką „ Dangus griūva“.

Gruodžio 20 d. 5 a kl. vyko integruota tikybos ir lietuvių kalbos pamoka „Senieji Kūčių ir Kalėdų papročiai bei tradicijos“.

Jaunųjų metraštininkų būrelio nariai gražią antradienio popietę keliavo po Vilniaus senamiestį su konkrečiomis užduotimis.